Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання Рішення Ради суддів України № 5 від 02 лютого 2015 року в Кобеляцькому районному суді Полтавської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» з 12 вересня по 26 вересня 2016 року проводилось анонімне опитування громадян - відвідувачів суду.
Відвідувачам було запропоновано заповнити анкету, в якій містились запитання щодо організаційної та процесуальної діяльності суду, та оцінити:
- зручність умов перебування громадян в суді;
- повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду;
- ефективність організації роботи суду;
- ставлення суддів та працівників апарату суду до відвідувачів.
Також, громадянам запропоновано висловити свою думку стосовно того, які зміни необхідні для покращення роботи суду.
100% опитаних оцінили якість та доступність інформації для відвідувачів суду (інформація щодо призначених до розгляду справ, щодо номерів залів судових засідань, кабінетів, наявність зразків заяв; якість наповнення веб-сайту, та ін.) на «відмінно».
Також, більшість серед опитаних повідомили, що їм легко було знайти будівлю суду, та не зазнали певних перешкод у доступі до приміщення суду через обмеження охорони.
Оцінюючи доступність суду людям з обмеженими можливостями більшість опитуваних вважають, що такі люди можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду та користуватися послугами суду.
Переважна більшість респондентів оцінили за 5-ти бальною системою чистоту та прибраність в приміщенні суду на « 5 ». Щодо освітлення в приміщенні суду вважають цілком достатнім освітлення в приміщенні суду.
Щодо зручності розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень, переважна більшість опитаних вважає « цілком так » .
Щодо наявності зразків документів (заяв, клопотань), більшість респондентів вважають, що в суді цілком достатньо зразків вказаних документів.
Високо оцінено громадянами-відвідувачами суду виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо - « відмінно » - 90% респондентів, «добре» - 10%.
Умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності та з урахуванням таких аспектів, як: достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду тощо оцінено наступним чином – 100% респондентів вважають, що інфраструктура Кобеляцького районного суду є комфортною та зручною.
На запитання «Оцініть, будь ласка, своєчасність судового розгляду, з урахуванням таких аспектів, як: дотримання строків розгляду справи; своєчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; часу слухання справ тощо.» 90% громадян - відвідувачів суду відповіли, що цілком задоволені своєчасністю розгляду судових справ.
100% громадян задоволені графіком роботи суду.
Серед опитуваних 50% громадян-відвідувачів суду завжди користуються веб-сайтом і вважають його зручним та достатньо наповненим, інші 50% даним сайтом не користуються, частіше телефонують до суду, щоб отримати необхідну інформацію.
За результатами опрацьованих результатів анкет слід відмітити загалом позитивні відгуки про організацію діяльності Кобеляцького районного суду Полтавської області, однак слід врахувати пропозиції щодо встановлення у залах судових засідань № 2 та № 3 кондиціонерів та налагодити безпровідну мережу інтернет для відвідувачів суду.